Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nedostatek sexu je vážný zdravotní handicap!

Jsem hloupý, ošklivý a chudý. A tudíž mě žádná žena nechce. Podle mně je to vážné zdravotní postižení. Proč stát přehlíží zrovna tento handicap? Nejsem v tom zdaleka sám. Nemáme taky nárok na nějaké dávky?

Jsem opravdu vážně handicapovaný. Jsem sám a mám málo sexu (PÁROVÉHO). Tento můj handicap mi brání žít plnohodnotným, harmonickým, šťastným životem. Naposledy jsem měl sex někdy v minulém století. A ptám se – pomůže mi někdo? Kde je ta sociální solidarita? Kde je celá naše společnost s tím jejím slavným sociálním cítěním?

No vážně, je to spravedlivé? Soused odvedle si vodí domů každý druhý večer jinou slečnu a jedna je větší kus než druhá. A já už mám pravé předloktí jako kulturista. Tak ptám se ještě jednou – kde je ta spravedlnost?

Dokonce i ta umělá vagína stojí pěknou pálku. Copak kradu? Podal jsem si jako handicapovaný žádost o příspěvek. Dokonce jsem si našetřil těch antisociálních 20% jako spoluúčast. Ale na sociálce mi řekli, že můj handicap není na seznamu v zákoně.

Co si to dovolují? Kdo může říkat, že si vymýšlím? Že můj problém je zanedbatelný? Kdo jim dal právo posuzovat, kdo a kdy trpí? I kdyby jiní měli větší problémy, znamená to, že na ten můj se vykašleme? Když jsou tady hluchoslepí, kašleme pak na hluché a slepé, protože ve srovnání jsou na tom dobře? Vykašleme se na jednonohé, protože beznozí jsou na tom ještě mnohem hůř?

Subjektivně je pro mě můj handikap opravdu velké trápení. Ale pro takové jako já nemají úředníci ve formulářích kolonky. Ono je vůbec špatně definované, co je to vlastně to postižení. Vždyť všude kolem jsou davy lidí, co se trápí a potřebují pomoc.

Proč už dávno nemáme zákony, aby každá tabule, každý nápis, každý vývěsní štít musel mít zároveň kopii s dvoumetrovými písmeny? Víte, jaké peklo je krátkozrakost? Celý život žít v barevné mlze? Proč každé noviny nevycházejí ve verzi s palcovými písmeny pro dalekozrakou část populace? Zeptejte se starších, jak je hrozně nepříjemné, když se vám najednou po čtyřicítce zkrátí ruce a vy si bez brýlí nepřečtete ani noviny na záchodě.

A proč se nikdo nestará o spoluobčany s intelektuálním handicapem (lidově tzv. blbce)? Kdyby jim stát zaplatil osobního asistenta, určitě by si nekoupili nádobí za třicet tisíc nebo by si nevzali spotřební úvěr, který nikdy nemůžou splatit. Oni za to přece nemůžou, jak chytří se narodili, tak proč za to musí trpět?

A když má někdo pracovitostní handicap (lidově tzv. lenoch) a nepracuje se stejným nasazením jako ostatní, jen mu vynadáme, že je líný a prostě ho necháme trpět? Nemá náhodou společnost povinnost mu aspoň částečně vynahradit to, čeho se mu od přírody nedostalo?

Není lehké být handicapovaným. Já o tom něco vím. Všude potkávám hromady krásných slečen, co prodávají žluté kytičky nebo orodují za Greenpeace. A já se trápím sám. Proč nepomůžou mně? Cožpak z nich ubyde? Vždyť by jim to nezabralo ani hodinu, zatraceně! Půl hodiny! Vlastně co kecám – maximálně dvě minuty...

Dámy, kdy už se konečně polepšíte? Najde se aspoň jedna slečna se sociálním cítěním? Tak třeba sobota ve tři u Edenu? Můžeš si přivést i kamarádku...

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Adam Michal Farsky | středa 23.3.2011 9:30 | karma článku: 23,32 | přečteno: 2233x
  • Další články autora

Adam Michal Farsky

Na věrnosti nezáleží – to vášeň je důležitá!

Partnerská nebo manželská věrnost se hodně přeceňuje. Sex sice děláme občas z hodně divných důvodů, ale z ještě mnohem prapodivnějších důvodů ho často neděláme...

25.1.2012 v 9:30 | Karma: 15,11 | Přečteno: 1718x | Diskuse| Společnost

Adam Michal Farsky

Co ty, černej, stojíš vzadu, vystrkuješ na nás bradu!

Drzost těch černejch už přesahuje všechny meze - vždyť už se nám dostali i do vánočních koled! Jestli za to taky nemůžou ty pravdoláskaři s Evropskou unií! Stejně jako za zmenšování penisů...

28.12.2011 v 9:30 | Karma: 18,40 | Přečteno: 1406x | Diskuse| Společnost

Adam Michal Farsky

Nerozmnožené osmatřicítky – sen každého muže!

Rybáři mají svoje místo, kde zaručeně berou, houbaři zase tajný kout, kde vždycky rostou. A já nedávno objevil místečko, kde je takových nerozmnožených osmatřicítek, až jednomu přechází zrak!

24.11.2011 v 9:30 | Karma: 27,37 | Přečteno: 3792x | Diskuse| Společnost

Adam Michal Farsky

Pomoc! Chodím s nájemnou vrahyní!

Na první schůzce mi odmítla říct, co dělá. Prý by se mi to nelíbilo. Vyděsila mě tím - co když je to lehká žena?

26.10.2011 v 9:30 | Karma: 19,78 | Přečteno: 2182x | Diskuse| Společnost

Adam Michal Farsky

Sedm much zaútočilo na dva Romy!

Sedm much organizovaně zaútočilo na dva neozbrojené Romy ve Starém Smrku. Tento bezprecedentní akt nevyprovokované agrese vyvolal velkou polemiku v českých médiích.

12.10.2011 v 9:30 | Karma: 28,95 | Přečteno: 2255x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2451x
Jsem obyčejný člověk, který píše o obyčejných věcech obyčejným způsobem. Áááále, pryč s falešnou skromností: jsem skrytý génius a dozrál čas, aby mě svět konečně objevil. A omlouvám se za to oteklé oko, mravenci jsou toto léto obzvláště krvelační.

Seznam rubrik